Informacije o dogodku INCASTRA – Dan ajdovske industrije in podjetništva

INCASTRA – Dan ajdovske industrije in podjetništva bo!

Letos bo INCASTRA nekoliko drugačna, a zato nič manj zanimiva. Staknili smo glave, združili moči in napisali še eno zgodbo, ki bo združila ajdovsko industrijo in podjetništvo. Uspeh in priljubljenost dogodka sta nas motivirala, da nadaljujemo in pokažemo vse tisto, s čimer se lahko ponaša naše okolje. In tega je res veliko.

INCASTRA 2021 bo virtualna. Potekala bo v tednu med 20. in 25. septembrom 2021.

Namen dogodka ostaja enak. Želimo prikazati različna ajdovska podjetja, ki pišejo uspešne zgodbe na svojem področju, tako doma kot v tujini. Pripravili bomo virtualne sprehode in v kratkih video posnetkih prikazali njihovo ustvarjalnost. Vsa sodelujoča podjetja bodo na inovativen in drugačen način predstavljena na spletu.

Do novih priložnosti vas loči le klik. Predstavitev številnih priložnosti bo namreč rdeča nit letošnje INCASTRE. Vsak dan, med 20. in 25. septembrom, bomo razkrivali podjetja, v katere bomo letos vstopali na drugačen način.

Četrtek in petek, 23 in 24. september 2021, bosta letos namenjena šolajoči se mladini. Letos ne bo organiziranih vodenih ogledov, ampak bodo mladi spoznavali različna ajdovska podjetja preko reševanja izzivov v povezavi s podjetji.

Spoznali bodo 6. različnih poklicev, ki so pomembni za sam razvoj in prihodnost ajdovske industrije in podjetništva. Prepričani smo, da bodo mladi letos pridobili pomembne informacije, ki bodo pripomogle k lažji odločitvi o nadaljnjem šolanju.  Ker bodo pri spoznavanju poklicev veliko bolj aktivni se bodo na ta način veliko več naučili, predvsem pa – spoznali Ajdovščino, mesto industrije, podjetništva in mnogih priložnosti!

Cel teden bodo poleg glavnih predstavitev podjetij potekale še razne aktivnosti, pogovori, predstavitve podjetij in nagradne igre sodelujočih podjetji.  

Spremljate nas na Facebook strani InCastra – Dan ajdovske industrije in podjetništva in na Instagramu in_castra

V soboto, 25. septembra 2021, bomo dogajanje sklenili na Lavričevem trgu. Dogodek  Če bodo epidemiološke razmere dopuščale, bomo peli, plesali in širili dober glas sodelujočih in INCASTRE širom Primorske.

INCASTRA 2017 v številkah:

  • Svoja vrata je odprlo 14 ajdovskih podjetij
  • V petek nas je obiskalo 320 učencev in dijakov.
  • Ocenjujemo, da se je na prizorišču na letališču zvrstilo okrog 3000 ljudi.
  • Na osrednjem prizorišču se je na stojnicah predstavilo 30 različnih podjetij in društev.

INCASTRA 2018 v številkah:

  • Svoja vrata je odprlo 20 ajdovskih podjetij
  • V petek nas je obiskalo 550 učencev in dijakov.
  • Ocenjujemo, da se je na prizorišču na letališču zvrstilo okrog 3000 ljudi.
  • Na osrednjem prizorišču se je na stojnicah predstavilo 45 različnih podjetij in društev.

INCASTRA 2019 v številkah:

  • Svoja vrata je odprlo 26 ajdovskih podjetij
  • V petek nas je obiskalo 519 učencev in dijakov (152 dijakov in 367 osnovnošolcev) ter 10 brezposelnih.
  • Ocenjujemo, da se je na prizorišču na letališču zvrstilo okrog 4000 ljudi.
  • Na osrednjem prizorišču se je na stojnicah predstavilo 63 različnih podjetij in društev.

Naročnik dogodka: Občina Ajdovščina

Organizator dogodka: Ljudska univerza Ajdovščina.

Kontakt:
Eva Mermolja, direktorica Ljudske univerze Ajdovščina
T: 05 366 47 51,
E: eva.mermolja@lu-ajdovscina.si

Neja Fakin, vodja organizacije dogodka
T: 05 366 47 50 ali 041 437 785,
E: neja.fakin@lu-ajdovscina.si

Social Share