InCastra 2023
Doživite pravi utrip ajdovske industrije in podjetništva na InCastri – Dnevu ajdovske industrije in podjetništva!
29. in 30. septembra 2023 bo ajdovsko letališče zaživelo z dinamičnim programom, ki bo očaral tako obiskovalce kot tudi lokalne podjetnike. Naša šesta izvedba InCastre bo prava paša za oči in priložnost, da spoznate najboljše, kar ponuja ajdovska industrija in podjetništvo.
Prvi dan dogodka je posebej namenjen šolajoči se mladini. Za učence zadnjih razredov osnovnih šol bomo organizirali vodene oglede in izobraževalne dejavnosti v podjetjih. Mladi bodo imeli izjemno priložnost spoznati različne panoge in poklice ter iz prve roke dobiti vpogled v ajdovske podjetniške priložnosti. S tem jim želimo pomagati pri odločitvi o njihovi prihodnji poti in izbiri šolanja.
Drugi dan bo InCastra vrata odprla vsem obiskovalcem, ki si želijo doživeti pravi utrip ajdovske industrije. Rdeča nit letošnje InCastre je “zeleno, trajnostno in digitalno“. Z velikim veseljem vas vabimo, da se nam pridružite pri raziskovanju trajnostnih praks, inovativnih rešitev ter zeleno usmerjenih projektov, ki jih bodo predstavljala ajdovska podjetja. Obiskovalci boste deležni nepozabnega družabnega programa, ki bo vključeval vodene oglede v podjetja, lokalno hrano in pijačo, raznolike nastope in delavnice, veliko InCastrino nagradno igro ter animacijo za otroke. V sodelovanju z lokalnim aeroklubom bomo pripravili tudi posebne letalske aktivnosti, ki bodo dodatno začinile dogajanje na osrednjem prizorišču na letališču v Ajdovščini.
Poleg tega bomo na dogodku obeležili tudi Evropsko leto spretnosti 2023. Poudarjali bomo pomen znanja in spretnosti ter njihov vpliv na trajnostno rast, inovativnost in konkurenčnost podjetij. Skupaj bomo raziskovali najnovejše dosežke in se navdihnili za nove priložnosti.
Ne zamudite priložnosti, da se povežete z lokalno skupnostjo ter odkrijete izjemne podjetniške zgodbe ajdovskih podjetij na InCastri – Dnevu ajdovske industrije in podjetništva!
INCASTRA 2022 v številkah:
- V petek in soboto je skupaj sodelovalo 68 podjetij, društev in organizacij.
- V petek nas je obiskalo 312 osnovnošolcev iz 7 različnih osnovnih šol.
INCASTRA 2021 v številkah:
- InCastra je prvič potekala v virtualni obliki.
- Svoja vrata je odprlo 12 ajdovskih podjetij.
- V petek nas je obiskalo 276 učencev.
INCASTRA 2019 v številkah:
- Svoja vrata je odprlo 26 ajdovskih podjetij.
- V petek nas je obiskalo 519 učencev in dijakov (152 dijakov in 367 osnovnošolcev) ter 10 brezposelnih.
- Ocenjujemo, da se je na prizorišču na letališču zvrstilo okrog 4000 ljudi.
- Na osrednjem prizorišču se je na stojnicah predstavilo 63 različnih podjetij in društev.
INCASTRA 2018 v številkah:
- Svoja vrata je odprlo 20 ajdovskih podjetij.
- V petek nas je obiskalo 550 učencev in dijakov.
- Ocenjujemo, da se je na prizorišču na letališču zvrstilo okrog 3000 ljudi.
- Na osrednjem prizorišču se je na stojnicah predstavilo 45 različnih podjetij in društev.
INCASTRA 2017 v številkah:
- Svoja vrata je odprlo 14 ajdovskih podjetij.
- V petek nas je obiskalo 320 učencev in dijakov.
- Ocenjujemo, da se je na prizorišču na letališču zvrstilo okrog 3000 ljudi.
- Na osrednjem prizorišču se je na stojnicah predstavilo 30 različnih podjetij in društev.
Naročnik dogodka: Občina Ajdovščina

Organizator dogodka: Ljudska univerza Ajdovščina.

Kontakt:
Eva Mermolja, direktorica Ljudske univerze Ajdovščina
T: 05 366 47 51.
E: eva.mermolja@lu-ajdovscina.si
Vanessa Turk, vodja organizacije dogodka
T: 05 366 47 50 ali 041 437 785.
E: vanessa.turk@lu-ajdovscina.si